voor vragen
040 22 23 500

Wilt u teruggebeld worden?

FAQ | Veelgestelde vragen

Algemeen

Wat zijn de openingstijden?
De openingstijden van kantoor zijn maandag tot en met vrijdag van 9.00 uur tot 17.00 uur. Neem gerust contact op voor eventuele vragen, aanvullende informatie of het maken van een vrijblijvende afspraak. Ook kunt u hiervoor altijd even binnen lopen. Wij denken graag met u mee. Op zaterdag zijn wij ook regelmatig geopend. Indien u er zeker van wilt zijn dat wij er op zaterdag zijn dan kunt u telefonisch met ons contact opnemen via 040-2223500. Buiten kantoortijden kunt u een e-mail sturen naar info@123feestverhuur. De volgende werkdag wordt deze direct behandeld.

Wat moet ik doen als ik een storing heb aan de geleverde materialen?
Het kan voorkomen dat u een storing ondervindt tijdens het gebruik van onze materialen. Wij doen onze uiterste best om dit te voorkomen door de materialen goed te onderhouden. Krijgt u de storing niet verholpen dan kunt u telefonisch contact opnemen met 040-2223500. Mocht u niet doorverwezen worden kunt u voor storingen bellen met 06-43180496. Dit telefoonnummer staat doorgeschakeld en is dus ook in het weekend en in de avond bereikbaar. Wij zorgen dan voor een passende oplossing. Technische apparatuur is bij onjuist gebruik erg schadegevoelig, vandaar adviseren wij u bij enige twijfel omtrent het correct functioneren van de geleverde materialen dan ook direct contact met ons op te nemen.

Ik zou graag advies willen voor mijn feest of evenement, kan dat?
Natuurlijk kan dat. Wij adviseren u graag en kunnen vrijblijvend een offerte voor u opstellen. Mocht het nodig zijn dan komen wij graag langs voor een totaalconcept op locatie om de situatie te bekijken waar het feest of evenement plaatsvindt. Wij baseren ons advies op diverse bepalende factoren als: locatie eigenschappen, oppervlakte in m2, aantal genodigden / gasten / personen, doeleinde van de beoogde materialen, weersinvloeden (indien van toepassing) en onze gespecialiseerde kennis op het gebied van feesten, partijen en evenementen.

 

Aanbod

Ik kan het product niet vinden wat ik zoek. Kunnen jullie het dan toch leveren?
Wij hebben een erg uitgebreid assortiment. Indien u toch niet kan vinden wat u zoekt, neem dan gerust contact met ons op. Wij denken graag met u mee en geven u een advies op maat of een passend alternatief.

Is een artikel op voorraad?
Wij hebben grote aantallen op voorraad. Indien wij een product niet meer op voorraad hebben, dan proberen wij een vergelijkbaar product aan te bieden. Op onze materialen geldt wel op = op. Een eerdere beller is altijd sneller!

 

Huren

Hoe lang mag ik een gehuurd product gebruiken?
De prijzen op onze website zijn dagprijzen. Dat wil zeggen dat u de materialen 1 dag kunt gebruiken. Wilt u de materialen langer dan 1 dag gebruiken, dan berekenen wij voor elke extra dag een staffelkorting. U betaalt dus geen volle dag extra huur, maar ontvangt een korting. Het is mogelijk dat u de materialen (in overleg en als dit binnen onze planning past) een dag eerder geleverd krijgt en dat deze één of 2 dagen later retour genomen worden. U betaalt dan enkel de gebruikersdag

 

Drank

Hoeveel drank heb ik nodig voor mijn evenement / feest?
Voor een vrijblijvend advies kunt u altijd met ons contact opnemen. Wij hebben veel ervaring, dus wij kunnen u gericht adviseren hoeveel drank u nodig hebt voor het feest.

Kan ik dranken kosteloos retourneren?
U kunt ongeopende fusten en flessen na het feest kosteloos retourneren. U betaalt alleen hetgeen wat u open maakt. LET OP: indien de zegel van het fust af is, dan kunnen wij deze niet meer gebruiken en dient deze in rekening te worden gebracht. Wij leveren liever te veel, dan te weinig.

Hebben jullie ook drankarrangementen dat ik precies weet wat ik kwijt ben?
Wij hebben all-in pakketten inclusief drank, bar, glaswerk, meubilair, transport, etc. Deze kunt u hier vinden.

Mijn drank raakt op tijdens het evenement, wat nu?
U kunt ons tijdens uw feest of evenement bereiken op 040-2223500 om drank na te leveren.

 

Betaling

Zijn de prijzen exclusief of inclusief BTW?
Beide prijzen worden vermeld. Indien er maar 1 prijs vermeld staat dan is dit bedrag exclusief BTW.

Wat zijn de betalingsmogelijkheden bij 123Feestverhuur?
De betaling kan vooraf of achteraf geschieden. Dit kan contant of via iDEAL voldaan worden. Indien de betaling achteraf plaatsvindt, dan dient deze binnen 7 dagen na factuurdatum te zijn voldaan, tenzij anders is overeengekomen. Bij een voorkeur voor contante betaling bij levering of retour vragen wij om het bedrag contant en gepast te voldoen bij de chauffeur. Ook vernemen wij dit graag tijdig zodat wij de factuur voor u op kunnen maken.

Moet ik borg betalen?
Indien nodig staat dit vermeld op uw offerte en/of bevestiging.

Is er nog een bepaalde korting mogelijk?
Bij het huren van meerdere materialen of een totaalconcept dan krijgt u een korting afhankelijk van de materialen.

 

Bestellen

Als ik materialen heb besteld, kan ik deze dan nog annuleren?
Bevestigde orders kunnen kosteloos worden geannuleerd tot 14 dagen voor leverdatum, daarna wordt er bij annulering 50% van het factuurbedrag in rekening gebracht.

Kan ik de bestelling nog wijzigen?
Afbestellingen op bevestigde orders kunnen tot 14 dagen voor leverdatum kosteloos doorgegeven worden. Nabestellingen zijn altijd mogelijk in overleg.

 

Transport

Wat zijn de transportkosten?
De prijzen op de website zijn exclusief transportkosten. Wij vragen € 0,49 exclusief BTW per gereden kilometer. Het is ook mogelijk om de materialen zelf op te halen en retourneren.

Wat zijn de mogelijkheden m.b.t. transport van de bestelling?
U kunt de materialen zelf ophalen en retourneren maandag tot en met vrijdag tussen 9.00 uur en 17.00 uur. In overleg is dit ook op zaterdag mogelijk. Indien wij de transport verzorgen dan is het mogelijk om een dag (maandag tot en met zaterdag) en dagdeel (ochtend of middag) als voorkeur door te geven. Wij nemen dan in de week van de opdracht contact met u op over de exacte tijden van transport. Het kan zijn dat we daarbij niet aan uw voorkeuren hebben kunnen voldoen. Wij trachten te allen tijde rekening te houden met uw voorkeuren echter dient dit wel binnen onze facilitaire plannng te passen. Hierbij geldt ook weer: indien u eerder bestelt, dan kunnen wij ook sneller met uw voorkeuren rekening houden.

Hoe worden de materialen geleverd?
De meeste materialen worden in kratten, kisten, rolcontainers en/of op pallets aangeleverd. Wanneer deze emballage goederen op locatie blijven staan dan dienen deze bij het ophalen transportklaar te staan, zoals u de materialen ook van ons heeft ontvangen.

Wat te doen bij schade en gebreken?
U dient de materialen direct bij ontvangst te controleren op gebreken. Mochten er gebreken zijn dan dient u dit direct aan ons te melden. Vanaf het in gebruik nemen van de materialen verliest u het recht op reclameren.

Retourneren en zelf ophalen

Wanneer dienen de materialen te worden opgehaald en geretourneerd?

Materialen dient u meestal op de dag zelf of één dag eerder op te halen en één dag later (buiten zon- en feestdagen) teruggebracht te worden. Dit allen tussen 9.00 uur en 17.00 uur.

Moeten de materialen schoon te worden geretourneerd?Alle materialen worden spoelzuiver (geldt voor servies, bestek en glaswerk) of schoon (geldt voor alle overige materialen) retour terugverwacht, tenzij anders afgesproken. Zo niet, dan worden schoonmaakkosten in rekening gebracht.

Moet het linnengoed gewassen worden na gebruik?
Het linnengoed dient altijd ongewassen retour gegeven te worden; als het nat is dient het te worden uitgehangen om weervorming te voorkomen. Brandgaatjes, kaarsvet, schimmel, rode wijn of andere vlekken die er niet uit gaan is schade aan linnengoed wat wij in rekening brengen.

Wat gebeurt er als materialen beschadigd zijn of ontbreken?
U dient de materialen direct bij ontvangst te controleren op gebreken. Mochten er gebreken zijn dan dient u dit direct aan ons te melden. Vanaf het in gebruik nemen van de materialen verliest u het recht op reclameren. Bij terugkomst van de materialen in ons magazijn worden deze geteld en gecontroleerd op vermissingen en beschadigingen. Mochten wij bij controle manco's of beschadigingen constateren, dan worden de kosten die voortvloeien uit een geleden schade verhaald op de huurder. Wij hanteren daarbij de nieuwprijs of reparatiekosten voor het artikel. Indien de ontbrekende materialen alsnog worden geretourneerd, dan worden de betreffende kosten gecrediteerd.

 

Personeel

Kan de op- en afbouw inclusief  eventuele bediening van de materialen worden gefaciliteerd?
Zowel de op- en afbouw van de materialen als de bediening hiervan kan door ons personeel voor u gefaciliteerd worden. Dit is mogelijk tegen een uurtarief per persoon. Afhankelijk van de samenstelling van de materialen en de omvang van de aangelegenheid is het mogelijk om hiervoor gespecialiseerd personeel in te huren.